Fierce

Fierce

25 July 2012

Algus

Mis/kes sai üldse minu valgustajaks jõudmaks YFU-vahetusõpilaseks saamiseni ning kes üldse teavitas mind sellest organisatsioonist ja kuidas ma nii kaugele jõudsin?

Ilmselt saan selles "süüdistada" oma õde, kes läks 2011/12 aastaks Hollandisse ning sealt sai mu ema selle pisiku ja oli ju ta kõrval terve selle perioodi, mil mu õde sponsoreid otsis ja veel viimaseid kuid Eestis oli, seega nägi ta kõike kõrvalt. Augustis saatsime õe minema ja september-oktoober käis ema mulle peale, et otsi sina ka nüüd endale ikka riik ja mine vahetusaastale! Mina punnisin kogu aeg vastu ja nähvasin midagi üle õla, et jaajaa, küll ma otsin ja küll ma lähen... Mingi hetk aga, umbes oktoobri keskpaigas, võtsin tõepoolest asja kätte ja hakkasin otsima võimalike variante. Nendeks osutusid Kanada, Prantsusmaa ja Belgia(lõuna osa). Läksin siis rõõmsalt YFU valimispäevale, sain edasi, üsna peagi tormasin juba jälle kontorisse ning seal see oligi - ma olin endale saanud viimase prantsuse keelse koha! Seda küll siis Belgia lõuna osas, sest Prantsusmaale olid kohad kinni ja Kanada kukkus lihtsalt ära, sest ma olin ikkagi surmkindel, et ma tahan prantsuse keele selgeks saada.
Niisiis, tegin lepingu, jooksin mööda arste ringi ja viimaks sain rahvusvahelised failid kõik ära viidud ja süda rahul - jäi üle vaid oodata :)
Rahaga õnneks probleeme ei tulnud ja jõudiski asi nii kaugele, et tuli kätte ELO ja praeguse seisuga on mul 4 päeva vähem kui kuu oma lennuni Belgiasse jäänud ning mulle siiani vist päris täpselt ikka kohale ei jõua, mida ma teen ja kuidas see asi ikka nii kaugele on arenenud. Aga ma ei kurda!


No comments:

Post a Comment