Fierce

Fierce

23 March 2013

23.03.13

Hei semud ja semutarid,
kurbusega (paris tõsiselt, süda tilgub verd) pean teile teatama, et keegi mu hostperest otsustas mu vana hea ustava semu sülearvuti mingi vedelikuga üle kallata ja mulle sellest mitte teada anda, et mul siis paar päeva hiljem hea üllatus oleks. :) ehk siis jah, mind mitmeid aastaid hästi teeninud läpakas on nüüd ilmselt igaveseks otsas omadega...
Võite ilmselt ette kujutada, et blogimine, skypemine ning igasugune muu kommunikeerimine on raskendatud aga õnneks õnneks õnneks on mul säärane tehnikaime nagu iPhone ehk siis kõik tähtsamad jutud saab FBs/Skypes vast ikka ära räägitud...

Sellised toredad (või siis mitte) uudised teile praegu siia, lihtsalt, et aru anda miks JÄLLE bloginud pole.

Karma is a bitch ja bisous!

No comments:

Post a Comment