Fierce

Fierce

09 October 2012

09.10.12

Praegu on mul enam kui kunagi varem nii kahju, et mul millegagi pildistada pole :( Lihtsalt kujutlege seda : 


pühapäeva hommik
võiks isegi öelda, et lõuna
umbes kell 12
sa avad silmad
su kõrval on su parim sõber 
ja üleval naris magab su "godmother"
sa tõused püsti
ringutad veidi
ütled teistele tere hommikust 
ning märkad väljas säravat päikest
sa tõused püsti
käid kiirelt vetsus
ja suundud mööda, kergelt kriuksuvat, vanamoodsat treppi üles
sa jõuad katusekorteri kõige ülemisse, veidi sassis, ülimalt vingesse ruumi
sa võtad istet
su ees on laua täis head ja paremat
sa pugid end täis
istud veel mõned minutid
puhud juttu oma sõprade ning godmotheri korterikaaslastega
asetad end diivanile ning lebotad
ja lõpuks võtad viitsimise kokku ja riietud
ning asud linna vallutama

Selline oli minu möödunud pühapäeva hommik. See oli nearly perfect. Godmother on siis minu YFU poolt määratud tugiisik ja minul on temaga küll VÄGA vedanud! Ta on noor, 18-aastane, poliitikateaduse(on see üldse sõna?) õpilane ning elab Brüsseli kesk-kesklinnas ca 20 min. kaugusel niiii mõnusas ühiselamus, kus köök ja elutuba asuvad katusekorteri viimasel korrusel ja vaade sealt on lihtsalt imeline. Hommikul oli üks esimesi asju, mis me tegime, see et astusime välja rõdule, hingasime värsket ja veidi jahedat õhku ning heitsime pilgu poolele linnale. Vaade on niii suurepärane ja oh, mul on nii kahju, et ma pilte ei saanud teha, et teiega seda jagada! 

Eelnevalt aga, laupäeva õhtul, käisime Brüsseli kesklinna vallutamas, sest toimus "nuit blanche" mis tähendab siis kaudses tõlkes "magamata ööd" ning algul otsustasime tõepoolest, et veedamegi kõik koos neljakesi(Jill, mina, Greg ja Valeria) ühe magamata öö ja külastame öö jooksul toimuvaid spektaakleid aga sellegi poolest valgusime juba enne kolme(vist?) Jilli korterisse ja rääkisime veel veidi juttu ning vajusime magama. 

Pühapäeva pärastlõunal käisime veel veidi Brüsseli kesklinnas ringi, tutvusime mõne vaatamisväärsusega ning siis suundus Jill tagasi koju õppima ja mina saatsin ilusti-kenasti hea sõbrana Gregi rongile. Söödud sai tol päeval waaay too much : 
  • sai shokolaadikreemiga
  • sai mingi küpsisekreemi taolise möksiga
  • sai moosiga
  • subway võiku
  • külm võiku
  • quicki burx
  • külmutatud jogurt toppinguga
  • kodus veel kitsejuust peekoniga
  • friikad
  • ning kanaliha
Oh god, ma pidin lõhkema.. Pole siis ime, et ma juba ligi 7(!!!) kilo juurde olen võtnud, eksole. 



Okeeei, mu armsad sõbrad, see on nüüdseks siis kõik. Päris palju sai ikka korraga ja proovin edaspidi veidi järjekindlam olla. Rääkida on veel nii palju, seega järgnevad päevad peaks postitusi täis olema. 



Musid-kallid-paid mu kõige paidematele sinna Eestisse ja stay sweet! 



No comments:

Post a Comment