Fierce

Fierce

09 October 2012

09.10.12

Otsustasin, et teen mitu erinevat postitust, nii on silmale mugavam.


Teised kaks silmajäävat postitust olid Walibi ja minu Liege'is käik :

Walibi on Walloonia suurim lõbustuspark ning iga walloonlane on selle üle ilgelt uhke. Mina aga olin üsnagi pettunud :D Eestlasena olin muidugi ka selle lõbustupasrgi üle rõõmus ja ma ei ütle, et mulle ei meeldinud aga i mean, cmon, seal oli vist vaid 5-6 tõsiselt võetavat atraktsiooni? Igatahes mitte midagi võrreldes sellega, mida ma Rootsis või USAs näinud olen.
Anyhow, nii hea oli kõiki üle kuu(!!!) aja näha ja rääkida oli niii palju! Raske oli välja mõelda, mis keeles õieti rääkima peaks, sest olid ju taas koos eestlased, sakslased, usakad, mu hostõde, sveitslased ja nii edasi ja nii edasi. Also olid väga paljud imestunud mu keeleoskuse üle, jess!
Päev ise aga möödus mõnusalt ning suures osas vedas meil ka ilmaga :) ja ma lihtsalt armastan YFU inimesi, so so much!



 Meile simply meeldib süüa! 
 Põhja - Eurooplased...




 Õudus kuubis.....



 Voila, veidike pilte ka teile siia..


Peale Walibid trippisime koos Gregiga minu poole ning rääkisime veel pikalt-pikalt õhtul juttu ja hommikul ärkasin selle peale, et ta hingas mulle näkku, hahahah. Tal oli igav ja siis ta jonnis nagu väike laps, et ma üles ärkaks, oh well. Hiljem tol päeval maitsesime veel Belgia vahvleid ja kõmpisime sihitult Brüsseli kesklinnas ringi.


Üle-eelmine nädal kolmapäeval otsustasin aga mina Gregile Liege'i külla minna, sest neljapäeval polnud kooli. Kohe pärast tunde hüppasin ühe rongi peale, kus kogesin maailma halvimat kogemust kontrolöriga, ning siis kohe teise rongi peale ja peagi saabusin Liege'i. Sealt korjas ta mu peale, läksime täitsime MÄKIS kõhtu(väga kultuursed) ning siis seadsime sammud carre poole. See on põhimõtteliselt üks piirkond Liege'i kesklinnas, kus on vaid baarid. Väljas tänaval oli kõik rahulik ja siis ühte baari sisse astudes sain küll (positiivse) shoki, see oli lihtsalt madness, mis seal toimus :D Inimesed laulsid ja tantsisid laudadel ning nii lõbus atmosfäär oli! Sain nii-nii paljude ahetusõpilastega (teistest organisatsioonidest) tuttavaks ja nalja oli nabani :)
Umbes kell seitse aga oli pidu läbi ja võtsime koos Gregi, Michelli ja Sofiega suuna linna, täitsime kõhud ja... issand, enam küll ei mäleta, mis tegime. AA, külastasin esimest korda Pizza Huti ning pärast seda läksimegi kohe Gregiga bussile, et tema poole sõita. Tüdrukud jäid vist veel linna ja ööseks sõitsid kodudesse tagasi..

Gregi juures oli nii-nii mõnus ja ma jumaldan ta kodu ning pere! Kodu asub samal ajal nii Liege'i linnas kui ka nagu maakohas. I mean, tal on akna taga lehmad aga samas elab ta linnas.. Also on siin ikka kõrged mäed küll! Kaks korda Kuutsekat, i'd say :D Igatahes, õhtul Skypesime paari Gregi USA sõbraga ja suikusime lõpuks unne. Magasin ma küll nagu printsess ja hommikul täitsime ruttu kõhud ning suundusime linna, kus saime kokku Tiina ja Valeriaga. Shoppasime veidi, sõime jälle kõike head ja paremat ning lõpuks võtsin neiudega suuna kodu poole.

Koju jõudsin hilja ja väsinuna aga niiii rahulolevana ning tollel hetkel ei osanud küll millegi üle kurta :) Thanks friends!



2 comments:

  1. Hei!
    Kui minna belgia prantsusekeelsesse osasse, kas peab olema eelnevalt prantsuse keelt õppinud? (:

    Muidu vinge blogi ja edu! (:

    /Annabel

    ReplyDelete
  2. Hei-hei!
    Jaa, ükskõik millisesse prantsuse keelsesse riiki minemiseks peab mingi baas all olema, kas või 2-3 aastat...
    Meeldiv näha, et sa mu blogi loed ning suur-suur aitäh! :)

    ReplyDelete