Fierce

Fierce

17 October 2012

17.10.12 vol2

Täna sain jälle aru suurest vahest Eesti ja Belgia vahel... Vanaema juurde lõunale jalutades rääkisime õega rahulikult ning ta teatas, et vaheajal läheb võib-olla haiglasse appi lihtsamaid töid tegema. Küsisin siis, et kas palka ka saab ja palju. Vastuseks sain, et jaa, vast ikka saab ning see pidavat olema siis umbes 800 eurot... 800 EUROT?!
I mean, Eestis käivad palju sõbrad/tuttavad mul tööl ning keskmiselt teenivad noored minu teada ca 200 eurot kuus, ja siis on juba väga hästi. Siin aga pidavat see 800 eurot nippet-näppet olema. Okei, noorte jaoks küllaltki suur summa aga täiskasvanutele olevat see olematu summa, mille eest suurt midagi ei saa. Mina olin igatahes juba selle 800 euro peale pahviks löödud(jutt käib muide kuuajasest tööperioodist) aga see polnud veel kõik, sest siis teatas ta mulle, et parimal juhul teenivad õpilased siin 2000 eurot kuus. OH WELL, nothing to do here!
Tunnihind on siin ka Eesti 4(vist?) euro asemel 8, kui ma ei eksi, ning kui Eesti miinimumpalk on 290 eurot kuus, siis Belgias seevastu on see 1443.54 eurot. Aga muidugi peab siinkohal meelde tuletama suurt hinnavahet kasvõi juba näiteks toidukaupadel. Riided on siin küllaltki odavad tho. Üsna sama, mis Eestis, kui mitte isegi veidi odavam.. Sest uuringud on ju tõestanud, et eestlased on "nõus" oma riiete eest maksma ligi 80% rohkem, kui teatud riikides.

Nõnda siis. Taaskord midagi, mis silma/kõrva riivas ja huvi pakkus.

Muidu lõpetasin just perekeskis ühe Stephen Kingi raamatul põhineva filmi "Dolores Claiborn" vaatamise ning olen kergelt öeldes pahviks löödud. Film ise on 1992. aasta psühhothriller ning kohati oli lausa väga häiriv. Kui teil mingitki huvi on, siis võite ju uurida aga ma ei ole päris kindel, et seda filmi soovitaksin...
Film ise oli muidugi tegelikult kohutavalt ilus ning kõigil kippus lõpus isegi pisar silma. Praegu mõeldes on tegelikult tegu tõepoolest ühe kunstiteosega ning film käsitles enamjaolt meeste poolt rõhutud koduperenaiste ning laste väärkohtlemise temaatikat ja jah... Üsna mõtlemapanev ühesõnaga!

Läksin nüüd üsna sügavaks kätte ära ja siinkohal ka lõpetan, sest kell tiksub vaikselt 11 ja korraliku koolilapsena lähen ma ilusti magama.

Stay tuned and stay sweet!

No comments:

Post a Comment