Fierce

21 October 2012

21.10.12

Möödas on jälle üks suurepärane nädalavahetus ja ma olen nii rahul :)

Reedel tormasin koolist koju, haarasin oma asjad ja tuiskasin Brüsseli kesklinna rongijaama ning hüppasin rongile ja sõitsin Villers-La-Ville'i Saarale külla, yaaay! Tegelikult saime küll juba mõned peatused enne ta kodupeatust kokku ning otsustasime koos "shoppama" minna, sest meil oli vaja teatud toidutarbeid, et teha YFU ürituse jaoks üks traditsiooniline Eesti magustoit (olime otsustanud küpsisetordi teha) agaaa muidugi oli vaja ju saia-, liha-, kommi-, juurvilja-, piima ja sokiriiuli ees nalja teha ning veetsime ca 45 minutit, ise lakkamatult naerdes, seal poes ning jah, mulje oli ilmselt hea - ilmselgelt kaks eestlast üle pika aja kokku lastud.

Hiljem matkasime Saara juurde, pidasin maha umbes tunniajase vestluse tema vanematega teemdel integratsioon ning jumal-teab-mis-veel (lihtsalt väike näide sellest, kui hästi mu keeleoskus juba areneb) ning later on ajasime veel palju pahna kõrist alla, kuulasime muusikat, mängisime mõttetuid ja mõtekamaid mänge ning tegime nulliseid nalju ja naersime nagu idioodid.

Magama saime me kell 2 ja kell 7 oli juba äratus, jess. Saara isa viis meid rongijaama ja seal kohtasime ühte YFUkat, kes on ameerikast, ning rongis rääkisime temaga maast ja ilmast ning rongijaamas nägin juba kõiki oma teisi maailmaparimaid kullatükke! I just love them to bits! Kõik koos ühtse kambana lõputult plädisedes jalutasime oma sihtpunkti ehk siis kuskile enam-vähem konverentsimajja, kus meie Follow-Up toimuma pidi. Seal jaotati meid kaheks grupiks ja ega midagi muud peale söömise ja rääkimise ning probleemide jagamise/lahkamise ei toimunudki. Muidugi sain jälle palju-palju komplimente keeleoskuse kohta ning ei taha üldse nõmeda või egoistlikuna tunduda aga vahel vaatan ikka küll mõnda vaesekest ja mõtlen, et kuidas nad küll hakkama saavad ja kui raske nende hostperel võib olla... :D Aga samas selleks siin ju ollaksegi ja ega kõigil pole 8 aastat baasi all.

Õhtul liitusid meiega vanemad ja siis sai jälle palju-palju süüa. Ideeliselt oli meil nagu juustupidu seal, sest pikk-pikk laud oli kaetud vaid juustusortidega ning laua lõpus oli ka paar taldrikutäit liha. Muidugi sõime ka kõigi valmistatud magustoite ja mul oli küll lõpuks vist suhkrumürgitus, appi.

Ööseks naasesime Saara crib'i ja täna hommikul ei ärganud enne kella poolt ühte! Alla hommikusööki otsima minnes nägime juba lõunasöögiks kaetud lauda ja siis oli kerrrrgelt piinlik olla..... Aga sõime siis kõik sõbralikult koos lõunasööki ja hiljem käisime Saara ning ta emaga Villers-La-Ville'i mungakloostri varemeid külastama. Issand kui ilusad need olid! Ausalt, lihtsalt hingemattev ilu. Ja minu eest pidi 5 eurot sissepääsuraha maksma aga ideeliselt on Villers-La-Ville'i elanikele see tasuta ning näiteks on Saaral võimalus ükskõik millal võtta ratas, sinna sõita ning näiteks neid varemeid maalida. I wish i had the change...

Well, poole 5 paiku istusin taas rongile, et koju naaseda. Koju jõudes ema magas ja õde võttis mu ilustikenasti vastu ning täna on kodus kõigil kuidagi imelikult hea tuju olnud, seega olen ülimalt rahulik ja õnnelik ning ilus lõpp niii mõnusale nädalavahetusele :)

forever a model
 whenever someone's annoying you... do the Jenna Marbles' T-Rex!

oh well... iludusjumalanna isiklikult
 forever a model vol2

That's it! Meil on veel nädal kooli ja siis algab vaheaeg, can't waaaaait. Nii paljud on juba plaane pakkunud ja jah, lihtsalt hea on. Kuigi täna oli esimene kord, kui actully koolimineku soovi tundsin aga siiski, vaheaeg on vaheaeg ja vaheajale ei ütle kunagi ei!

Also palju õnne meie kaasvõitlejale Sepule, kellel täna 18 eluaastat täis tiksus :) Have fun seal Prantsusmaal, my dear!